談心 

合唱:蔡淳佳/游鴻明

作詞:天天(梁鴻斌) 作曲:Frank T.C Lin 編曲:Kenn C  

女:每一天 我睜開眼睛   
        看著窗外的天氣 都會問自己 Wooh   
        我最關心的你會在哪裡   
        是不是也睡醒 有沒有好心情 Wooh

#男:每一次 我沮喪不已    
            心中複雜的情緒 你總能分析 Wooh  

合:就算我沉默不語也相信    
        彼此會有默契

*女:告訴我 什麼事情讓你開心    
            誰讓你煩心 讓我來撫平  

男:有些話 放在心裡心有靈犀    
        不需要原因 我就能感應*

@合:能和知心朋友一起談心  
    男:不在乎主題  
    女:感覺永遠歷久彌新  
    合:我明白全世界只有你    
            最珍惜我的快樂傷心@

REPEAT#*@*

合:好想天天這樣和你談心
男:不在乎主題
女:感覺永遠歷久彌新
合:我明白全世界只有你   
        最珍惜我的快樂傷心



This song is sooooo sweet!!!   
The lyrics is so perfectly match with MSR!!!

It somehow reminds me of what Scully once said: 
"Well, it seems to me that the best relationships-- the ones that last-- are frequently the ones that are rooted in friendship. You know, one day you look at the person and you see something more than you did the night before. Like a switch has been flicked somewhere. And the person who was just a friend is... suddenly the only person you can ever imagine yourself with."

Ah...How romantic the song is!!! 

I LOVE this song!!!



arrow
arrow
    全站熱搜

    Amethyste 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()